lørdag 15. november 2008

Snø :)

storkoser meg i snøen

her står jeg og venter på pølsebiter


mamma sier jeg er ett snøtroll

stakkar Idefix fikk ikke være med ut å leke

Idag har vi vært ute å lekt i snøen. Det er kjempegøy! Måtte ha langlina på, pga løpetida, men det var gøy likevel. Mamma hadde med seg pølsebiter som jeg fikk når jeg var flink, å det var jeg nesten hele tiden. Glemte meg bare litt av når mor plutselig stod på verandaen og ropte på meg.
Etter at vi hadde lekt masse og jeg begynte å bli sliten gikk vi inn til mor og far. Mor ordnet vafler, og jeg fikk selvfølgelig smake, siden jeg er så søt :) Vafler er kanskje det beste jeg vet. Nam! Etter en liten stund stod tante opp, og hun hadde en rar liten skapning på armen. Mamma sier det er en baby, og jeg måtte være veldig rolig og forsiktig. Da mor sa det var på tide og gå på badet og vaske denne Thea, så trodde jeg hun mente at jeg skulle vaske henne, så jeg prøvde forsiktig å vaske henne på hode. Det var visst ikke det de mente, men hun luktet litt spesielt, så det var nok på tide å vaske henne iallefall.
Håper vi skal leke mer i snøen imorgen :)