tirsdag 4. november 2008

Noen som har plaster?

Jeg blør! Ikke så mye da, men litt. Plutselig er det noen dråper på golvet. Mamma sier jeg må fjerne det selv, men det er litt ekkelt. Smaker liksom så rart av blod, så jeg sitter å smatter etterpå. Mamma ler av meg, frekk som hun er. I tillegg har hun gjort sånn at stua vår ser helt snodig ut. Ikveld har hun tatt ett knallgult laken over sofaen og pelspleddet, og en rosa handduk på sofaryggen ved vinduet. Håper ikke vi får besøk, for dette ser bare dumt ut. Jeg blir nesten flau!

Ute regner det! Både den ene og den andre veien. Jeg likte bedre når det kom snø, så jeg håper virkelig det kommer mer snart :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har sånn der snøgg-teip! Det er nesten som plaster, bare det at det ikke ramler så lett av. Tåler vann heter det visst :p

Anonym sa...

Hei! Det ligg ei utfordring til dæ i bloggen min! :)