søndag 30. november 2008

Advent

Idag er det visst første søndag i advent, og mamma sier at vi går en tid med mye kos i møte. Vi startet dagen tidlig, og var ute allerede i 9tia. Tok oss en sparketur, som forøvrig er kjempegøy. Jeg løper og løper, men av og til er det litt dårlig sparkeføre, så da må jeg dra mamma og sparken etter meg.. Men sterk som jeg er, så går det bra :) Etter vi kom inn var jeg veldig sliten, som dere ser av de to første bildene. Rett og slett "pooped", som mamma sier.




Etter vi hadde fått slappet av noen timer, så dro vi ut igjen, denne gang med bil. Vi kjørte til mor, og far og tante, også Idefix og lille Thea (babyen). De har vedovn, og det er så deilig varmt å ligge framfor den.


Får ikke slappe av så lenge før Idefix kommer og vasker meg i ørene, og på labbene. Det gjorde meg ingenting idag, for jeg var kanskje litt skitten i ørene, så det var godt å få seg en "kattevask".

Nå etter vi kom jeg har jeg bare sløvet i (og halvveis utenfor) buret mitt. Mamma sier det er fint jeg slapper av, for vi skal på ny sparketur om en liten stund. Skal visst å se på tenning av julegran inne i sentrum.




1 kommentar:

Anonym sa...

Herlig! Mor bytter på sparketur og gåtur med oss :( I dag har vi bare gått. Billy var og med, og mor sa det er deilig å se at han klarer å henge med på en tur på 5km innimellom :)
Jeg syns det er mye mer moro å løpe framfor sparken, men så har jo jeg og du orntlige husky-seler, det har ikke Wilma :P