søndag 9. november 2008

Midt-troms hallen


Igår hadde SHK leid midt-troms hallen i to timer, og jeg trodde vi skulle trene lydighet og agility. Men neida. jeg fikk ikke trene noenting jeg. Fikk kanskje være inne i hallen i 5 minutter tilsammen, for mamma sa at jeg var ikke på nett. Hun sier hormonene mine tar helt overhånd. Synes hun overdriver litt jeg da. Ikke min feil at det er så lenge siden jeg har fått leke og trent sammen med de andre. Da blir man jo en smule gira, og lager litt leke lyder, og drar båndet både hit og dit. Gjør man ikke? Man gjør faktisk det. Ikke hadde jeg spesielt lyst på pølsebitene hennes heller, og akkurat det kan jeg si meg enig i at var merkelig.
Håper ikke jeg må blød i all evighet, for nå begynner jeg å bli mektig lei av å måtte vaske opp etter meg. Også får jeg ikke være ute uten bånd heller, noe som er forferdelig kjedelig. Kryss potene for at det snart er over






1 kommentar:

Anonym sa...

- Den der mor di e bra teit asså! Tippa det va ho som ikke va "på nett", som dæm sir... Men mi va enda teitere førr ho glemte hele treninga...

Slafs fra Kompis :-)