torsdag 17. juli 2008

Vakthund

Idag har vi ikke gjort noe spesielt egentlig. Har hatt litt vondt i den ene labben min, så har stort sett tatt det med ro bare. På ettermiddagen fant jeg min faste plass i vinduskarmen og har holdt utkikk med nabolaget. Alt har vært stille og rolig, bortsett fra en fremmed katt som plutselig dukket opp. Jeg lå lenge å så på den, og den på meg. Tror kanskje den hadde vært å kranglet med min katt, for den hadde noen småsår den også.


Koser meg i vinduskarmen




Slitsomt å være vakthund, så det er lov å hvile seg litt også


Men hva er dette? En inntrenger på MITT område

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Iris sa...

Hehe, hadde vinduet gådd litt mer opp, så hadde du ramla ut av det sier Wilma:P

Borderengas Bleriot Lilo sa...

mamma sier at den store rompa mi kommer godt med når jeg ligger i vinduskarmen. den holder meg visstnok på plass?