mandag 28. juli 2008

Min første sykkeltur

Idag har vi vært ute og syklet. Det var gøy, for jeg fikk løpe mye! :-) Mamma var redd for at jeg skulle spise sykkelen, siden jeg er en særing, men der tok hun feil. Jeg bare løp og løp. 3 ganger bestemte jeg meg for å skifte side mens vi syklet, og da holdt sykkelen på å kjøre meg ned, så jeg tror ikke jeg skal gjøre det flere ganger. Nå har mamma tatt salve på potene mine, og jeg ligger å slapper av. Man blir sliten av å løpe SÅ mye, med en sykkel hengende på slep.

3 kommentarer:

Iris sa...

Flinke Lilo <3
Holdt du bandet i handa når du sykla? Han Pelle går på springer, men lure på om æ kan ho Wilma på styret, ettersom ho ikke dreg nåkka særlig :)

Anonym sa...

Har et sånn magebelte eg hadde ho i, men skal kjøpe springer tenkte eg. Kor du har kjøpt din? Lilo dreg for harde livet, så eg bremsa vel meir enn eg trødde. hehe :-) Idag har vi kjøpt potevoks, så no e vi igang.

Iris sa...

Huske ikke lenger kor æ kjøpte min, bynne vel å bli 6-7 år sia :P
Æ mene æ kjøpte den når han Billy va 4. Men dem har i alle sportsbutikkan :)