onsdag 16. juli 2008

Glimt fra sommeren

I sommer har vi kosa oss masse. Når mamma og pappa hadde ferie kjørte vi til Tromsø og til Sjursnes. Der hadde vi det topp!Møtte en ny hund, Leo, som jeg falt pladask for.
Jeg har vært i 1års dagen til Rocky puddel, og der var Pelle og Wilma. Tapper, en svart labrador, var også invitert. Søt gutt, men det er Pelle som er kjæresten min. Vi løp på stranda, og lekte i flere timer. Rett før vi skulle hjem ble jeg "angrepet" av en annen tispe. Hun likte meg ikke, kan jeg love deg. Og jeg som er så sjarmerende? Endte opp med at hun bet eller klorte meg i øyeområdet. Er ikke helt sikker, for det skjedde så fort, men det var det ene eller det andre. Blod overalt. Mamma ble lettere hysterisk. Måtte på dyrlegevakta å få øyedråper etter ett par dager, det var ikke noe godt. Mamma sa det var for å hjelpe meg, men jeg trodde ikke noe på det. Alt er forresten i orden nå. Holdt på å glemme at vi har flyttet, så jeg har blitt kjent med nye naboer
Jeg og Wilma løper
3 terriere i farta
Jeg og Tapper bader
Napping på gang - stakkars meg (bedøvd og allting)


En ny kjæreste jeg fant i sommer

Har ikke tenkt å drepe han her altså,
jeg bare tøffer meg


Fikk frisbee, det var superkult



Utslått når vi kom hjem

Ingen kommentarer: