tirsdag 15. juli 2008

Lydighetstrening

Idag har vi vært på lydighetstrening på hundeklubben. Eller, vi var tilstede, men vi trente ikke. Jeg har jo fått en alvorlig skade på den ene poten min. Det er iallefall det jeg vil at mamma og pappa skal tro, derfor hinker jeg avgårde, og klarer ikke stå på den. Da synes de så synd på meg at de løfter meg opp og gir meg mye kos. Glemte meg selvfølgelig av når vi kom til hundeklubbens område. Da løp jeg avgårde, lekte med en "liten" valp, og sjekket ut området. Har tross alt ikke vært der på lenge. Den lille valpen var ca 12 uker, men like stor som meg. Snakk om forvokst!

Eneste grunn til at vi dro dit idag var for at mamma skulle få låne noen strømgjerdepinner hos Gøril, mammaen til Sandra. Først trodde jeg de hadde tenkt å sende strøm i meg, så jeg ble litt bekymret. Heldigvis skulle vi bare bruke de til å trene slalom. Skal begynne å trene på en ny måte sier mamma, med boks, slik at vi kan trene alene, og ikke være avhengig av noen andre. Synes det er gøy å trene sammen med flere jeg da. Men slik blir det altså.

Til helga skal vi til en plass som heter Narvik og trene agility. Da får jeg nok hilse på mange nye hunder *gleder meg sånn*

Ingen kommentarer: