søndag 21. september 2008

Varden

Idag har vi vært å gått tur i skogen sammen med Jussi, Cora og deres tobeinte :) Det var skikkelig godt å få rørt litt på seg, siden det har vært ei helg med lite aktivitet. Husky terrier som jeg er, så trakk jeg stort sett hele tiden jeg gikk i bånd. Mamma sier jeg høres ut som jeg har kols. Skjønner ikke helt va det betyr, men. Var bedre når vi fikk løpe løs og leke :) I bekkene drakk jeg, og la meg ned til avkjøling. Herlig. Når vi var kommet ned igjen skulle vi en liten tur inn på besøk før vi dro hjem. Men hva skjedde? Jo, vi hundene ble satt i fengsel. Gitter på alle kanter. Det var skummelt det. Måtte pipe litt, og prøvde å hoppe meg ut, men det gikk ikke. Roet meg litt ned etterhvert og fant ut det var like greit å leke med Jussi, når vi ikke kom oss ut uansett. Nå skal jeg legge meg å sove litt, er utslitt

mamma og Maria

jeg og Jussi leker


fellesdekk med tre slitne hunder


prøver fortvilt å komme meg ut, men hoppet ikke høyt nok

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mor sier at jeg og høres ut som jeg har kols! Får du blå tunge?

Borderengas Bleriot Lilo sa...

av og til, men det er spesielt når jeg spiser blåbær ;)

Iris sa...

Oi, ka som skjer? No e heste-innlegget borte! O.o Åsså æ som trudde dåkker hadde vært på varden i sneen :P

Anonym sa...

mamma som har tulla og styrt. skulle egentlig bare fikse litt, men har ødelagt alt.