mandag 15. september 2008

Agility

Idag har vi vært på agilitytrening. Det var meg, Jussi, Cora, Sandra og Lexie. Var visst ikke helt på nett idag jeg, ifølge mamma. Ikke min feil at jeg ville leke med de andre, selv etter de var gådd i bilene sine. Men når jeg gjorde som jeg skulle, så var jeg veldig flink, det sa de alle :) Bare litt lettere ukonsentrert til tider. Mamma sier det er fordi løpetida er på vei. Ikke vet jeg, synes jeg løper så snart jeg får sjansen jeg :)

Maria belønner Cora med ball



Jeg tror Gøril forklarer Sandra hva hun skal gjøre


Ida og Lexie klar til start

Stakkars Lexie. Ikke greit å være nykommer i gjengen vår

Det som er så kjekt med Jussi er at jeg kan bruke henne som hinder




Cora og meg i tåka

Spøkelseshunder

2 kommentarer:

-Yvonne- sa...

Så fine bilda av fine hunda :-) Synd dåkk ikke va på agility-trening igår. Lenge sia vi har møttes. Ska du starte nå konkurranse i helga du?

Borderengas Bleriot Lilo sa...

Ja, hadde foreldremøte på jobb, så kunne dessverre ikke! Nei, e ikke konkurranseklar på noen som helst måte. hehe :) men vi va å så på :)